مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-25ورزشي

حسرت براندازی ایران اسلامی در دل دشمن خواهد ماند


دشمن برای براندازی ایران اسلامی سال هاست به شیوه های مختلف برنامه ریزی می کند که البته حسرت آن بر دلش خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند سردار حسین رضا صادقی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان نهاوند در مجتمع فرهنگی ورزشی علیمرادیان اظهار کرد: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب در کشور ما 40 هزار مستشار نظامی داشت و هر کاری دلش می خواست انجام می داد اما با ظهور انقلاب اسلامی به انزوا کشیده شد و این اتفاق برای این کشور استعمارگر بسیار سخت و سنگین بود.

وی افزود: با پیروزی به نمی فروخت اما اگر شمشیرمان کوتاه بود به تاسی از ائمه اطهار(ع) توانستیم با توکل به خدا قدم های بزرگی را برداریم.

وی افزود: امروز به برکت ایمان و پشتکار جوانان ما توان جمهوری اسلامی در منطقه به جدی رسیده که توازن قوا را در منطقه به هم زده و شرق و غرب را به وحشت افکنده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: در زمان جنگ ما موشک نداشتیم که جواب موشک پرانی های صدام را بدهیم اما امروز جزء معدود کشورهای دنیا هستیم و بهترین موشک های نقطه زن در اختیار ما قرار دارد.

وی براندازی نظام اسلامی را از اهداف مهم دشمنان که آمریکا در راس آن قرار دارد عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب از ابتدای سرکار آمدن نظام اسلامی از شمال تا جنوب کشور با ایجاد توطئه به دنبال براندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت براندازی ایران اسلامی در دل دشمن خواهد ماند

حسرت براندازی ایران اسلامی در دل دشمن خواهد ماند