مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 16:052022-11-25سياسي

جاده نوش آباد را ترمیم کنید


همه صاحبان سود و بهره که در منطقه فیض آباد فعال هستند، چه مجتمع فولاد و چه کوره های آجرپزی باید با مسئولان هم عهد شده و جاده نوش آباد را ترمیم کنند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه نوش آباد گفت: همه صاحبان سود و بهره که در منطقه فیض آباد فعال هستند، چه مجتمع فولاد و چه کوره های آجرپزی باید با مسئولان هم عهد شده و جاده نوش آباد را ترمیم کنند.

سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه شهر نوش آباد با اشاره به تلفات جانی و مالی ناشی از تردد خودروهای سنگین در جاده نوش آباد به فیض آباد، اظهار کرد: استاندار اصفهان، سید فرزند پیغمبر، فرماندار شهرستان آران و بیدگل و همه مسئولان، 10 کیلومتر راه را نمی توانید اصلاح کنید؟ وی افزود: مسئولان اداره کل مسکن و شهرسازی، اداره راهداری 10 کیلومتر راه را نمی توانید اصلاح کنید؟ جاده را بسط بدهید و تعریض کنید.

رخ دادن اتفاقی برای مردم، برای شما مهم نیست؟ این یک تلنگر است که به گوش همه مسئولان برسد چقدر ما در این جاده کشته بدهیم؟ وی تاکید کرد: مردم ناراضی هستند، چراکه جان مردم ارزشمند است، ما حاضریم در راه دین جان بدهیم، اما در مسیر کار، کشاورز و کارگر زحمتکش و نان آور منزل، تریلرها با حجم سنگین اینگونه از این جا رفت و آمد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده نوش آباد را ترمیم کنید

جاده نوش آباد را ترمیم کنید