مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-25سياسي

6نفر از سرنشینان فروند موتور لنج باری مغروقه ایرانی نجات یافتند


سرپرست امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: 6 نفر از سرنشینان یک فروند موتور لنج باری مغروقه ایرانی در محدوده آب های کشور کویت نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سجاد سبزیوند اظهار کرد: به دنبال رصد و پایش مستمر مرکز جست وجو و نجات دریایی بندر امام خمینی، 6 نفر از سرنشینان یک فروند موتور لنج باری مغروقه ایرانی در محدوده آب های کشور کویت نجات یافتند.

وی افزود: با پیگیری مدیریت بندر و دریانوردی خرمشهر از سفارت ایران در کویت و انجام هماهنگی لازم برای اعزام به محل حادثه، از طریق مرکز جست وجو و نجات دریایی بندر امام خمینی و ایستگاه راهنمایی خور موسی و اروند چندین نوبت پیام درخواست کمک از شناورهای عبوری خوانده شد تا سرانجام با مشارکت گارد ساحلی کویت امکان امداد رسانی فراهم شد.

سبزیوند افزود: مجموعه هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته در سطوح مراکز اصلی و فرعی جست وجو و نجات دریایی خوزستان و بین المللی، منجر به گسیل گارد ساحلی کویت به موقعیت شناور مغروقه و نجات خدمه شناور آسیب دیده ایرانی شد.

وی تصریح کرد: حفظ ایمنی عبور و مرور کشتی ها از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی بوده و بخش دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با برخورداری از شناورهای تخصصی جست وجو و نجات و مرکز پاسخگویی به اضطرارهای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6نفر از سرنشینان فروند موتور لنج باری مغروقه ایرانی نجات یافتند

6نفر از سرنشینان فروند موتور لنج باری مغروقه ایرانی نجات یافتند