مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:062022-11-25سياسي

دشمن عصبانی از پیشرفت های ایران با همه امکانات به میدان آمده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به بی اثر بودن صدور قطعنامه علیه ایران، بر لزوم مردمداری و خدمت به مردم تاکید کرده و گفتند، با همه دشمنی ها و توطئه ها، کشور در حال پیشرفت است و رو به جلو حرکت می کند و دشمن از این مسئله عصبانی است از این رو با همه امکانات و با ایجاد جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است.

امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه این هفته سلطانیه با بیان اینکه مردمداری یعنی خدمت به مردم، تلاش برای رفع مشکلات آنها و ارتباط با مردم را از شاخصه های مسؤول تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، دفاع ترکیبی از جمله اتحاد و همدلی، جلب رضایت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان است.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه با همه دشمنی ها و توطئه ها، کشور در حال پیشرفت است و رو به جلو حرکت می کند و دشمن از این مسئله عصبانی است و با همه امکانات و با ایجاد جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده اما همانطور که در گذشته هیچ غلطی نتوانسته بکند، این بار هم هیچ غلطی نتوانست بکند و شکست خورد، گفت: تلاش در راستای یأس و است.

  بی تاثیر بودن صدور قطعنامه علیه ایران همچنین امام جمعه ماهنشان در خطبه های این هفته با بیان اینکه صدور قطعنامه و تعلیق مذاکرات خیالی پارلمان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن عصبانی از پیشرفت های ایران با همه امکانات به میدان آمده است

دشمن عصبانی از پیشرفت های ایران با همه امکانات به میدان آمده است