مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-25اقتصادي

آبرسانی 128 روستای مازندران با اعتبار 330 میلیارد تومانی توسط بسیج سازندگی


فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی روستایی توسط بسیج،گفت: در این پروژه 128 روستا با اعتبار 330 میلیارد تومان از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد و حدود 60 مخزن آب متوسط و بزرگ به نتیجه می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی در مراسم افتتاح پروژه های هفته بسیج  اظهار کرد: در استان مازندران اجرا می شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: در این پروژه 128 روستا با اختصاص اعتبار 330 میلیارد تومان از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد و حدود 60 مخزن آب متوسط و بزرگ به نتیجه می رسد.

مسلمی با اشاره به تلاش شبانه روزی گروه های جهادی و مهندسان نخبه بسیج در عملیات آبرسانی، بیان کرد: این اقدام بسیار قابل توجه است البته با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی ساخت خانه محروم از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است تا در اختیار نیازمندان، معلولان و جامعه هدف قرار گیرد.

وی یادآور شد: براساس تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی تعداد هزار و 100 واحد مسکن محرومان امسال در مازندران به نیازمندان اختصاص می یابد و 40 واحد آن در شهرستان آمل ساخته می شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به بهره برداری از 14 واحد خانه محروم با هدف بهره برداری دو واحد در هر روز هفته بسیج در شهرستان آمل، گفت: آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی 128 روستای مازندران با اعتبار 330 میلیارد تومانی توسط بسیج سازندگی

آبرسانی 128 روستای مازندران با اعتبار 330 میلیارد تومانی توسط بسیج سازندگی