مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-25سياسي

بسیج نماد اقتدار و عزت ایران است


امام جمعه اراک بسیج را نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه دانست و گفت: تفکر بسیجی باید در عرصه های مختلف فرهنگی،علمی و اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اراک با تاکید بر اهمیت امنیت اظهار کرد: حیات، عزت و استقلال کشور وابسته به امنیت است و اگر امنیت کشور در معرض تهدید قرار گیرد، استقلال و عزت جامعه خدشه دار می شود.

وی بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال گرفتن امنیت از جامعه اسلامی بوده و هستند، افزود: بدخواهان از اینکه امنیت ایران به خطر افتاد، ابراز خوشحالی می کنند و همواره یکی از آرزوهای آنان گرفتن امنیت از جامعه است، که متاسفانه حوادث اخیر موجب خوشحالی دشمنان شد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه حفظ امنیت وظیفه ای همگانی است و همه در برابر امنیت کشور مسئول هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش هستند از طریق فریب جوانان به اهداف خود برسند  که ضروری است مسوولان مراقب جوانان باشند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه کسی منکر مشکلات جامعه نیست، ادامه داد: کسی منکر  مشکلات کشور نیست، اما نباید اجازه داد مشکلات همه دستاوردهای ارزشمند را نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه دانست و گفت: تفکر بسیجی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نماد اقتدار و عزت ایران است

بسیج نماد اقتدار و عزت ایران است