مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-25ورزشي

دشمن حتی از فوتبال برای ایجاد تفرقه نمی گذرد


امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن حتی از فوتبال نیز برای ایجاد تفرقه نمی گذرد، گفت: باید منیت فردی، گروهی و جناحی را کنار بگذاریم و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در یک نشست اضطراری قطعنامه ضدایرانی به رأی گذاشته و تصویب کرد؛ تصویب این قطعنامه به معنای موافقت شورا با تشکیل یک هیئت حقیقت یاب درباره ی ادعاها در خصوص نقض حقوق بشر توسط ایران در اغتشاشات است.

وی ادامه داد: این قطعنامه با 25 رأی موافق به تصویب رسید و در ظاهر آلمان در رأس کار بود اما در اصل غرب و دشمنان ایران تلاش می کنند یک ائتلاف علیه ایران تشکیل دهند.

وی افزود: این یک طرح کلانی است که رهبر معظم انقلاب فرموده اند که جنگ ترکیبی علیه ایران شکل گرفته است، این تحرکات و شیطنت های کشورهای غربی در عرصه بین الملل یک بعد از این جنگ ترکیبی است.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: آلمان نمی تواند از حقوق بشر بگوید، ارسال سلاح شیمیایی به بعثی ها که منجر به شهادت 13 هزار رزمنده، زنان و کودکان از مردم ایران شد و اکنون آثار آن در صد هزار مجروح و جانباز شیمیایی در کردستان و سردشت برای ملت ایران مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن حتی از فوتبال برای ایجاد تفرقه نمی گذرد

دشمن حتی از فوتبال برای ایجاد تفرقه نمی گذرد