مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-25سياسي

آیت الله سعیدی: برخی خواص در اغتشاشات اخیر کم کاری کردند


مردم همیشه نشان دادند که پیشگام هستند، اما متاسفانه برخی از خواص آنگونه که باید در میدان حاضر و ظاهر نشدند و مردم گله مند هستند و انتظار دارند شخصیت های موثر جریان سازی کنند و همراه مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، بیان کرد: بسیج مکتب ایمان، اخلاص، تولید عمل صالح و حضور به هنگام درمیدان خطر و مقابله با دشمنان است.

وی ادامه داد: بسیج در حفظ همدلی و مقابله با تجاوز دشمن بعثی و شکل دهی حماسه هشت سال دفاع مقدس که نماد هویت ملت ایران است، نقش مهمی داشته است و در جهاد علمی و تحقق ایران قوی، مستقل و با اقتدار و با روحیه شهادت طلبی و با محوریت مساجد و برخورداری از ایمان و تربیت اسلامی همه قلمروهای فتح و ظفر را پیموده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج به معنای متن مردم است، بیان کرد: بسیج در الگوگیری از شخصیت امیرالمؤمنین(ع) در پیشگامی و فداکارانه مومنانه و مجاهدانه به آیه 207 سوره بقره عمل کرده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر نیز بسیج در کنار نیروی پرافتخار و مقتدر انتظامی ایستادگی کرد، اظهار کرد: بسیج از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای نمی ترسد و همین روحیه سلحشوری بود که وقتی که آن طلبه فداکار برای حفظ جان مردم، نارنجک در دستش منفج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: برخی خواص در اغتشاشات اخیر کم کاری کردند

آیت الله سعیدی: برخی خواص در اغتشاشات اخیر کم کاری کردند