مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-25سياسي

دشمن دنبال راه اندازی جنگ مذهبی و شعله ور کردن آتش اغتشاشات است/


امروز دشمنان با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای دنبال شعله ورکردن آشوب ها، دامن زدن به جنگ روانی و ایجاد جنگ مذهبی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: انتقاد و خواسته های سازنده از دیدگاه اسلام قابل قبول است لذا مسوولان باید صدای به حق مردم را بشنوند و به مطالبات آنها پاسخ دهند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: جوانان ما هم باید به دور از هر تنش و آشوبی مطالبات خود را بیان کنند و اجازه ندهند دشمنان اتش تفرقه را در بین ملت ما شعله ور سازند.

ماموستا رستمی اذعان کرد: کشتن یک انسان برابر با کشتن تمام جامعه است اینکه امروز به خاطر تبلیغات رسانه های معاند رو در روی هم قرار می گیریم تنها به نفع دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی اضافه کرد: نیروهای امنیتی حافظان جان و مال جامعه و حافظ امنیت ما و جوانان سرمایه های ارزشمند این کشور هستند نباید این سرمایه ارزشمند به خاطر تبلیغات سو دشمنان از بین بروند.

امام جمعه سنندج افزود: امروز دشمنان با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای دنبال شعله ورکردن آشوب ها، دامن زدن به جنگ روانی و ایجاد جنگ مذهبی هستند.

وی با بیان اینکه اگر ایثار و از خودگذشتگی نیروهای امنیتی نباشد دشمنان بدترین هجمه ها علیه ما اجرا می کنند گفت: ملت ما سختی ها و ناام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال راه اندازی جنگ مذهبی و شعله ور کردن آتش اغتشاشات است/

دشمن دنبال راه اندازی جنگ مذهبی و شعله ور کردن آتش اغتشاشات است/