مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-25پزشكي

اولین واکسن کوویدِ ساخت ژاپن در انتظار مجوز


شرکت داروسازی ژاپنی شیونوگی (Shionogi) روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد درخواستی را برای تأیید واکسن کووید تولیدی خود که اولین واکسن کرونای ساخت ژاپن محسوب می شود به وزارت بهداشت این کشور ارائه کرده است.

- شرکت داروسازی "شیونوگی" درخواست خود برای تایید واکسن کرونا، اولین واکسن تولید شده در ژاپن را از وزارت بهداشت این کشور ثبت کرده است/ عکس: رویترز شرکت داروسازی ژاپنی "شیونوگی" (Shionogi) روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد درخواستی را برای تأیید واکسن کووید تولیدی خود که اولین واکسن کرونای ساخت ژاپن محسوب می شود به وزارت بهداشت این کشور ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نخستین درخواست برای تایید واکسن کووید 19 است که در ژاپن ساخته شده است.

این شرکت دارویی اعلام کرد که از وزارت بهداشت، کار و رفاه ژاپن خواسته تا این واکسن را برای استفاده بزرگسالان به عنوان واکسن اولیه و همچنین دز یادآور در برابر ویروس کرونا تایید کند.

واکسن فوق مبتنی بر پروتیین نوترکیب مشابه با واکسن کووید تولید شرکت Novavax است و با واکسن های پایه RNA که تولید دو شرکت فایزر و مدرنا هستند، متفاوت است.

واکسن ژاپنی در صورت تایید، ممکن است برای کسانی که قبلا به دلیل آلرژی یا مسائل دیگر نمی توانستند واکسن کروناویروس را دریافت کنند، گزینه ای کارآمد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکسن کوویدِ ساخت ژاپن در انتظار مجوز

اولین واکسن کوویدِ ساخت ژاپن در انتظار مجوز