مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-25اقتصادي

ساخت اسکله های جدید در بنادر


معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد 9 اسکله جدید در بنادر مسافری و آمادگی سازمان بنادر برای جذب نیروی متخصص بومی در صنعت دریانوردی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر تداوم حرکت آن سازمان برای تحقق سیاست های دولت سیزدهم و توسعه اقتصاد دریامحور تاکید کرد و گفت: برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در حاشیه بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از بنادر هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای سیاست های دولت و توسعه اقتصاد دریا محور و استفاده از ظرفیت های مناسب در حوزه دریایی برای تجارت خارجی و ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه اقدام کرده است و در ابعاد بین المللی نیز، این کار با جدیت در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: نگاه مردمی دولت به طرح هایی که می تواند توسعه اقتصاد محلی، اقتصاد شهرهای ساحلی و حتی اقتصاد برخی از استان هایی که پسکرانه استان های ساحلی هستند را فراهم کند، نیز در دست اجرا است و برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اسکله های جدید در بنادر

ساخت اسکله های جدید در بنادر