مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 12:372022-11-25سياسي

نشست جامعه شناختی حوادث اخیر در دانشگاه شیراز


نشست مسئله شناسی و جامعه شناسی سیاسی، با تأکیدبر تحلیل جامعه شناختی حوادث ماه های اخیر، به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز برگزار شد.

- نشست مسئله شناسی و جامعه شناسی سیاسی با حضور شماری از اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز با تاکید بر تحلیل جامعه شناختی حوادث ماه های اخیر به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز برگزار شد.

به نقل از دانشگاه شیراز، در این نشست، دکتر محمدهادی صادقی، دانشیار جزا و جرم شناسی؛ دکتر خلیل الله سردارنیا، استاد علوم سیاسی؛ دکتر سیدسعید زاهد زاهدانی، دانشیار علوم اجتماعی؛ دکتر هادی صادقی اول، استادیار علوم سیاسی و دکتر محمدعلی توانا، دانشیار علوم سیاسی و شماری از دانشجویان دانشگاه شیراز به بحث و بررسی مسائل و رخدادهای اخیر پرداختند.

دانشگاه باید بازوی مشورتی حکومت باشد خلیل الله سردارنیا، استاد علوم سیاسی دانشگاه شیراز در این نشست گفت: حوزه ی جامعه شناسی سیاسی مربوط به تعارضات، وفاق و سازگاری است؛ البته سیاست را نمی توان صرفا نظم یا تعارض قلمداد کرد؛ اما کفه ی ترازو بیشتر به نفع تعارض است و اساسا مسئله محوری در جامعه شناسی سیاسی این است که چرا تعارض ها در یک جامعه روی می دهند؟ سردارنیا با بیان اینکه این تعارض ها در خلأ شکل نمی گیرند، گفت: برخی عوامل خارجی و داخلی در رویک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست جامعه شناختی حوادث اخیر در دانشگاه شیراز

نشست جامعه شناختی حوادث اخیر در دانشگاه شیراز