مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-25اقتصادي

اجرای پروژه فاضلاب 6 شهر گیلان با همکاری شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه خاتم


استاندار گیلان، با تشریح تفاهم نامه های تبادلی بین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه فاضلاب شش شهر این استان از طریق تامین اعتبار تهاتر نفت، - گفت: برنامه تامین اعتبار و ساماندهی فاضلاب دیگر شهرهای استان نیز در دستور کار است.

اسدالله عباسی در جلسه تبادل تفاهم نامه فی ما بین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه دولت سیزدهم خود را خادم مردم می داند و در اجرا و تکمیل پروژه های عام المنفعه به نفع مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار اهتمام ویژه ای دارد، گفت: انتظار مردم از مسئولان اتخاذ شیوه مدیریت جهادی در اجرا و تکمیل پروژه های نیمه کاره است.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی استان گیلان پسماند و فاضلاب است که با سفر سال گذشته رییس جمهوری به استان و مصوبات اثربخش مرتبط، بارقه امیدی نسبت به حل سریع تر آن ایجاد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ساماندهی فاضلاب شهرهای استان و نیز احیای زرجوب و گوهررود با اعتبارات استانی و سالانه بسیار طولانی است، به اهتمام دولت برای احیای این دو رودخانه و ساماندهی فاضلاب نقاط مختلف گیلان اشاره و اضافه کرد: برای تسریع در این امر، جلسات و بازدیدهای متعددی برگزار شده که با همت مدیران عملیات اجرایی آن باید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه فاضلاب 6 شهر گیلان با همکاری شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه خاتم

اجرای پروژه فاضلاب 6 شهر گیلان با همکاری شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه خاتم