مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-25سياسي

اولویت مجلس؛ تصویب برنامه هفتم/اخذ ردیف ملی برای پروژه سد دیورش رودبار


نماینده رودبار در مجلس، تصویب قانون برنامه هفتم را اولویت مجلس دانست و عنوان کرد: احتمالا تصویب برنامه هفتم چند ماه طول می کشد و از طرف دیگر باید تا اسفند امسال قانون بودجه 1402 را تصویب کنیم و لذا امکان تصویب قانون بودجه در زمان مقرر ممکن نیست.

- ایسنا/گیلان نماینده رودبار در مجلس، تصویب قانون برنامه هفتم را اولویت مجلس دانست و عنوان کرد: احتمالا تصویب برنامه هفتم چند ماه طول می کشد و از طرف دیگر باید تا اسفند امسال قانون بودجه 1402 را تصویب کنیم و لذا امکان تصویب قانون بودجه در زمان مقرر ممکن نیست.

مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به روند بررسی دو لایحه برنامه هفتم توسعه و بودجه 1402 در مجلس، اظهار کرد: تصویب بودجه 1402 توسط مجلس براساس اسناد بالادستی از جمله قانون برنامه هفتم توسعه و سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولت باید برنامه هفتم توسعه را در قالب پنج برنامه یک ساله به مجلس ارائه کند، افزود: مجلس از مدت ها منتظر لایحه برنامه هفتم است تا براساس آن بودجه سال 1402 را مصوب کند، زیرا شاخص و معیار نمایندگان برای تصویب بودجه 1402، قانون برنامه هفتم است.

نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی خبری باران، تصویب قانون برنامه هفتم را اولویت مجلس دانست و عنوان کرد: احتمالا تصویب برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مجلس؛ تصویب برنامه هفتم/اخذ ردیف ملی برای پروژه سد دیورش رودبار

اولویت مجلس؛ تصویب برنامه هفتم/اخذ ردیف ملی برای پروژه سد دیورش رودبار