مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-25سياسي

بسیج، همراه مردم در عرصه های سخت


مسئول بسیج سازندگی استان ایلام گفت: بسیج استان ایلام در ایام کرونا تا سیل همیشه همراه مردم بوده و یاریگر جامعه بوده و خواهد بود.

- سرهنگ علی ملک زاده مسئول درمان کردند.

  مسئول بسیج سازندگی استان ایلام ضمن اشاره به اقدامات بسیجیان در زمان کرونا تصریح کرد: بسیجیان همیشه در صحنه ایلام در زمان کرونا در بیمارستان ها حضور پیدا کردند و فوت شدگان کرونایی را با تمام شیوه نامه اسلامی غسل و کفن و حتی دفن میکردند، که این کار شایسته ای بود و جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: در زمان اوج کرونا سپاه برای درمان بیماران کرونایی مکان هایی را برای درمان قرار دادند و بسیجیان همیشه در صحنه بدون هیچ منتی شبانه روزی در خدمت بیماران بودند.

مسئول بسیح سازندگی استان ایلام ضمن اشاره به گند زدایی و ضد عفونی کردند معابر اظهار کرد: در زمان اوج کرونا 130 تیم متشکل از 650 نفر با استفاده از هزار و 200 بطری گندزدایی و ضد عفونی در 32 روستا پرتردد شهرستان ایلام، ابدانان، ایوان، ملکشاهی، دره شهر، مهران، بدره، گندزدایی و ضد عفونی کردند.

وی از آموزش های پیشگیری کرونا نیز گریزی زد و گفت 32 هزار و 400 نفر توسط نیرو های بسیح تحت آموزش قرار گرفتند و 11 هزار و 500 اقلام اموزشی بین مخاطبن توزیع شد  ملک زاده اظهار کرد: بیش از هزاران بسته حمایتی در زمان فرا گیری کرونا و تعطیل شدن صنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج، همراه مردم در عرصه های سخت

بسیج، همراه مردم در عرصه های سخت