مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-25سياسي

قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمارگران


جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمار و استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا کیخا در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه تاریخ قوم بلوچ گواه خوی ضد استعماری و استکباری است، گفت: بلوچ ها بینی انگلیسی ها را در دره نالک به خاک مالیده اند و ثابت کرده اند برای حفظ خاک ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: توصیه من به همه جوانان سیستان و بلوچستان این است که تاریخ رشادت های قوم بلوچ در مقابل انگلیس را فراموش نکنید.

وی جمهوری اسلامی ایران را حکومت حامی مستضعفین در سراسر جهان معرفی کرد و ادامه داد: اشتباهات فردی را به نام نظام ننویسید.

کیخا با اشاره به اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به دنبال بهانه تراشی است، افزود: دشمن روی مسائل قومی و مذهبی حساب باز کرده است، ما اقیانوسی از اشتراکات داریم که باید روی آنها دست بگذاریم، نباید اختلاف ها را به خیابان ها بکشیم.

وی در پایان گفت: اگر مردم سیستانی و بلوچ قدردان گذشته و تاریخ غنی خود باشند این استان الگوی تمام عیار وحدت جهان اسلام خواهد بود.

همچنین در این همایش ابوالفضل سرگزی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به خیر مقدم به دانشجویان و مسیولین حاضر در اجتماع بزرگ دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمارگران

قوم بلوچ الگوی مبارزه با استعمارگران