مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-25فرهنگي

شورای نظارت با من سختگیرانه تر برخورد می کند/ جنگ قدرت بین یک زوج


علی تدین صدیقی با اشاره به ویژگی های نمایش «فقط یک دقیقه طول می کشه» تاکید کرد به عنوان عضو شورای ارزشیابی و نظارت نمایشش با سختگیری بیشتری بازبینی شده است.

- علی تدین صدیقی با اشاره به ویژگی های نمایش فقط یک دقیقه طول می کشه تاکید کرد به عنوان عضو شورای ارزشیابی و نظارت نمایشش با سختگیری بیشتری بازبینی شده است.

سیدعلی تدین صدوقی کارگردان نمایش فقط یک دقیقه طول می کشه که در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است درباره استقبال مخاطبان از نمایش به میسر نشد و تنها چند شب اجرا در شهر رشت داشتیم تا بازیگران برای اجرای عمومی در تهران آمادگی بیشتری داشته باشند.

تدین صدوقی با اشاره به اینکه از سال 1377 نمایشی را در تئاتر شهر به صحنه نبرده است، درباره شرایط تبلیغات برای نمایش عنوان کرد: این روزها وضعیت تبلیغ برای نمایش ها مناسب نیست البته خود من هم قائل به شلوغ کاری برای تبلیغ نمایشم نیستم و معمولاً ترجیح می دهم تا تماشاگران خودشان برای کار تبلیغ کنند.

چون تئاتر که مانند سینما نیست که بتوان با سرمایه زیاد برایش تبلیغ کرد و ما هم با هزینه شخصی و بدون تهیه کننده نمایش را به صحنه برده ایم چون معتقدم تماشاگران اگر از نمایشی خوششان بیاید خودشان آن را به بقیه پیشنهاد می دهند همانطور که 20 سال قبل وقتی فضای مجازی و تبلیغات به شکل امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نظارت با من سختگیرانه تر برخورد می کند/ جنگ قدرت بین یک زوج

شورای نظارت با من سختگیرانه تر برخورد می کند/ جنگ قدرت بین یک زوج