مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-25سياسي

استانداردهای بین المللی سازی دانشگاه های علوم پزشکی تعیین می شود


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی گفت: استانداردهای لازم برای ماموریت های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی در شورای بین الملل وزارت بهداشت تعیین می شود.

- دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت بین المللی سازی دانشگاه های علوم پزشکی و ارتباطات بین المللی و ارتباط با دانشگاه های خارج از کشور به عنوان یکی از اولویت های معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: موضوع بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی یکی از کارگروه های مهم در حوزه آموزش است.

وی افزود: این موضوع جنبه های مختلفی را در بردارد.

یکی از این موارد این است که دانشگاه های علوم پزشکی که علاقمند هستند دانشجوی بین المللی جذب کنند و ارتباطات بین المللی خود را گسترش دهند در شورای بین الملل و کارگروه بین الملل سازی آموزش علوم پزشکی مطرح کرده ایم.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی گفت: سیاست های بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی در شورای بین الملل مطرح شد و در کارگروه، شاخص های بین المللی سازی و نحوه پایش آن تعیین می شود.

وی یادآور شد: یکی از بحث های اخیر در شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت، مصوبه شورای راهبری دانشجویان غیرایرانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که نهاد نمایندگی رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای بین المللی سازی دانشگاه های علوم پزشکی تعیین می شود

استانداردهای بین المللی سازی دانشگاه های علوم پزشکی تعیین می شود