مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-25اقتصادي

حق بیمه قرارداد؛ فشار بر کسب وکار ها برای جبران کسری بودجه تامین اجتماعی!


مهدی هاشم زاده؛ کارشناس کسب و کار در یادداشتی اختصاصی برای گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو نوشت: تولید شاید مهم ترین رکن یک اقتصاد تاب آور و ضدتحریمی باشد، - حق بیمه قرارداد؛ فشار بر کسب وکار ها برای جبران کسری بودجه تامین اجتماعی! کارشناس کسب و کار نوشت: اختیارات سازمان تأمین اجتماعی در اخذ حق بیمه قرارداد ها به عاملی جهت جبران کسری درآمد این سازمان به بهای فشار به محیط کسب وکار تبدیل شده است.

مهدی هاشم زاده؛ کارشناس کسب و کار در یادداشتی اختصاصی برای گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو نوشت: تولید شاید مهم ترین رکن یک اقتصاد تاب آور و ضدتحریمی باشد، بنابراین اهمیت حمایت و کمک به راه اندازی و همچنین تداوم فعالیت یک شرکت تولیدکننده در زمان تحریم ها دوچندان خواهد شد.

دولت باید در زمانی که تحریم ها کشور را احاطه کرده است و مشکلات فراوانی برای کسب وکار های خرد پدید آورده است، به دنبال حمایت واقعی از اقتصاد بخش مولد و خالق ارزش در کشور داشته باشد.

دقیقا همان بخشی که بیشترین ضربه را از تحریم ها خورده است و طبق معمول بیشترین جور اقتصاد کشور در زمینه رشد اقتصادی، اشتغال زایی، ایجاد و خلق ارزش افزوده را کشیده است.

اما وقتی دقیق تر می شویم، این بخش همواره بیشترین ضربه را از محدودیت ها و فشار های داخلی خورده است و حتی از تحریم های خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق بیمه قرارداد؛ فشار بر کسب وکار ها برای جبران کسری بودجه تامین اجتماعی!

حق بیمه قرارداد؛ فشار بر کسب وکار ها برای جبران کسری بودجه تامین اجتماعی!