مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-25اقتصادي

لزوم ویژه دیده شدن کرمانشاه در بازار سرمایه


هشتاد و یکمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کرمانشاه در اختتامیه همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور برگزار شد و در این نشست مدیران استان پیشنهادات خود را برای استفاده بهینه کرمانشاه از ظرفیت بازار سرمایه ارایه دادند.

- بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در این نشست که با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه تشکیل شد، با اشاره به عدم توسعه یافتگی تاریخی که کرمانشاه به دلیل مسائل مختلف خصوصا جنگ با آن مواجه است، افزود: هرچقدر برای کرمانشاه امتیاز ویژه در نظر گرفته شود، کم است.

وی خواستار توجه ویژه و اولویت دار مدیران بورس کشور به کرمانشاه و بنگاه های اقتصادی استان شد و تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان استان نیز باید برای تامین مالی ویژه دیده شوند، زیرا اگرچه تعداد آنها کم است، اما بسیار قوی و توانمند هستند.

خواسته دیگر استاندار کرمانشاه از مدیران بورس کشور کمک به افزایش سواد مالی مردم وخصوصا جوانان و ارائه آموزش ها در زمینه بازار سرمایه بود و عنوان کرد: بالا بردن سواد مالی مردم زمینه ساز افزایش کسب و کارهای کوچک و خرد است.

امیری مقدم معتقد است، ایجاد کسب و کارهای زودبازده و کوچک می تواند نسبت به راه اندازی واحدهای بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری های قابل توجه، کمک بیشتری به اشتغالزایی در کرمانشاه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ویژه دیده شدن کرمانشاه در بازار سرمایه

لزوم ویژه دیده شدن کرمانشاه در بازار سرمایه