مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-25سياسي

پس گرفتن بیش از 30 خانه شهرداری/ حراست مسئول تخلیه املاک است


پس از اعلام دادگستری تهران برای اعلام لیست املاکی که در اختیار افراد است، شهرداری تهران از بازپس گیری بیش از 30 مورد آنها خبر داد.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ چندی پیش بود که میثم مظفر رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران در جریان بررسی حسابرسی از یکی از مناطق در صحن شورای شهر تهران از واگذاری خانه های شهرداری تهران به عده ای از افراد خبر داد.

وی اعلام کرد که در حسابرسی هایی که شورای شهر از مناطق 22 گانه انجام داده است شاهد یک رویه و تخلفی از سوی شهرداری تهران در دوره های گذشته هستیم که این حسابرسی مرتبط با سال 96 تا 99 است و در بستر این حسابرسی املاکی از سوی شهرداری تهران بدون مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به نهادها اشخاص و افرادی واگذار شده است.

واگذاری املاک متعلق به دوره های قبل است پس از این اظهارات مظفر بود که شهردار تهران اعلام کرد این موضوع ارتباطی به دوره ششم مدیریت شهری ندارد و مرتبط با قبل است.

همچنین شهردار تهران صراحتاً اعلام کرد که تعدادی از املاکی که در دوره های گذشته مدیریت شهری به عده ای خاص واگذار شده اند را پس گرفته ایم و برایمان تفاوت ندارد چه کسانی در این خانه ها ساکن هستند.

اما مطابق با قانون خانه های شهرداری تهران به دو دسته تقسیم می شوند یک دسته املاک آنهایی هستند که به مجموعه های مختلف واگذار شده اند و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس گرفتن بیش از 30 خانه شهرداری/ حراست مسئول تخلیه املاک است

پس گرفتن بیش از 30 خانه شهرداری/ حراست مسئول تخلیه املاک است