مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 01:002022-11-24سياسي

برنامه های جوانی جمعیت در استان بوشهر جدی تر دنبال شود


برنامه های جوانی جمعیت در استان بوشهر جدی تر دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر پاسالار عصر پنجشنبه در دومین جلسه کمیته تخصصی ناباروری که با هدف رفع چالش ها، شیوه درمان و پیامدها و در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با عنوان قرارگاه قرآنی خانواده برگزار شد، جمعیت را یک مؤلفه ای در مقوله اقتدارگرایی دانست و اظهار داشت: باید پای کار مردم با یک تعهد و علاقمندی صحیح و عقلانی ایستاد و خدمت کرد.

مدیرکل ثبت احوال بوشهر با بیان اینکه تمامی کارها و خدمات اجتماعی و فرهنگی به مردم باید با هدف کسب رضایت مندی، آگاه سازی و هدف گذاری پایدار صورت پذیرد، افزود: اقتدار پدافندی هر کشور در گرو حمایت از بنیان خانواده و جوانی جمعیت است.

وی ادامه داد: همه موضوعات فرزند آوری در اصل وابسته به معیشت نیست، بلکه باید قانون جوانی جمعیت به مردم آگاه سازی عمومی و معرفی شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه اسناد سیاست های کلی نظام ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای یک راهبری دقیق، فکورانه، نافذ و آینده ساز است، تصریح کرد: قرارگاه قرآنی خانواده از سال گذشته با دستور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان تشکیل شد و تمامی شاخص های تعیین برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جوانی جمعیت در استان بوشهر جدی تر دنبال شود

برنامه های جوانی جمعیت در استان بوشهر جدی تر دنبال شود