مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 00:252022-11-24ورزشي

شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A-Lympiad در اصفهان


خانه ریاضیات اصفهان با همکاری موسسه تحقیقاتی فرودنتال و گروه رستا، شانزدهمین دوره مسابقه تیمی A-Lympiad را در یازدهم آذرماه سال جاری برگزار می کند.

- ای-لیمپیاد (A-Lympiad)، یک مسابقه جهانی ریاضی است که با هدف آشنایی با تفکر ریاضی، افزایش قدرت تفکر، یادگیری تکنیک های مدل سازی ریاضی و نیز تقویت مهارت کار گروهی، در کشور هلند و نیز کشورهایی که با موسسه تحقیقاتی فرودنتال هلند، تفاهم نامه همکاری منعقد کرده اند، برگزار می شود.

کارشناس آموزش ریاضی خانه ریاضیات، در رابطه با چگونگی برگزاری مسابقه ای-لیمپیاد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقه ای-لیمپیاد، با همیاری تیم های سه نفره از دانش آموزان سطح متوسطه، پایه های نهم، دهم و یازدهم، در یازدهم آذرماه برگزار می شود.

شراره دستجردی، با تاکید بر اهمیت علم ریاضی در زندگی افراد، خاطر نشان کرد: شرکت در این مسابقه، باعث می شود، شرکت کنندگان با تفکر و زبان ریاضی آشنا شوند و کاربرد ریاضی را در زندگی واقعی خود ببینند.

وی همچنین افزود: در این مسابقه، شرکت کنندگان سعی می کنند با همفکری، به سوالات پاسخ دهند و این نوع از همیاری، باعث تقویت ارتباط و افزایش مهارت کار گروهی در میان دانش آموزان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A-Lympiad در اصفهان

شانزدهمین دوره مسابقه جهانی ریاضی A-Lympiad در اصفهان