مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 23:202022-11-24اقتصادي

خودکفایی تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار داریم


رییس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن با اشاره به اینکه ساخت بدنه خودرو ارزش افزوده زیادی دارد،گفت: این شرکت خودکفایی در تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی پور ابراهیم آبادی در نشست خبری که در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بدنه خودرو درصد قابل توجهی از ساخت داخل خودرو را تشکیل می دهد و ارزش افزوده خوبی دارد که در حال حاضر نصیب تولیدکنندگان خارج از ایران می شود درحالیکه این پروسه کامل بصورت دستی و با اپراتور و کارگر انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه کشورمان در حال حاضر به شدت درگیر و نیازمند ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: بسیار منطقی و الزامی است که در این حوزه متمرکز شویم زیرا برای ساخت یک بدنه خودروی دیگنیتی شرکت بهمن موتور حداقل 40 نفر مستقیم مشغول کار می شوند و با نصب و راه اندازی سه خط تولید بدنه خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و ریسپکت برای نزدیک به 200 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

رییس هیئت مدیره و قائم مقام گروه خودروسازی بهمن با بیان اینکه شمار کارکنان این مجموعه اکنون یک هزار و 800 نفر است، ابراز داشت: طی یک سال و نیم گذشته شمار نیروهای گروه خودروسازی بهمن موتور دو برابر شده است و روند جذب نیرو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار داریم

خودکفایی تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار داریم