مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 22:552022-11-24سياسي

بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند


رییس مجمع بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند، گفت: مردم قدردان مجاهدت بسیجیان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا حسینی شامگاه پنج شنبه در گردهمایی بسیجیان و ایثارگران پیشکسوت و بازنشستگان فراجا و ارتش به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند، ابراز داشت: هفته بسیج همواره فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه بسیجی و بیان افتخارات و دستاوردهای این تشکیلات مردمی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه نگاه ملکوتی حضرت امام (ره) این بود که بسیج چند بعدی باشد و در حوزه های مختلف مورد نیاز مردم ورود می کند و مکتب انقلاب اسلامی مرهون وجود بسیج و گفتمان بسیج است، افزود: بسیج در بحران ها حضور داشته و همراه، همدرد و هم نشین آسیب دیده ها بوده و آن را شاهد بودیم.

رییس مجمع بسیج پیشکسوتان سپاه دامغان گفت: هفته بسیج یادآور بزرگ مردی ها، اخلاص و از خود گذشتگی افرادی است که خدمت گذار و دلسوز مردم هستند و جامعه باید قدردان زحمات و خدمات بسیج باشد؛ چرا که خدمات بسیاری انجام داده و یادگاری است که از امام راحل برای ملت ایران به ودیعه گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند

بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند