مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 22:502022-11-24بين الملل

باقری: واکنش غربی ها به اعتراضات ایران، فضاسازی مغالطه آمیز است


ایران همیشه آماده تامین انرژی برای سایر کشورها به ویژه هند بوده است.

این در راستای سیاست ما برای ایجاد ثبات در کشورهای دیگر است - ایران همیشه آماده تامین انرژی برای سایر کشورها به ویژه هند بوده است.

این در راستای سیاست ما برای ایجاد ثبات در کشورهای دیگر است معاون وزیر امور خارجه در امور سیاسی، در سفر به هند، به رسانه های این کشور گفت:کشورهای غربی با توجه به اعتراضات پس از درگذشت مهسا امینی، فضاسازی مغالطه آمیز و بی اساسی علیه ایران راه انداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ علی باقری روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری اخبار بین المللی آسیا (ای ان آی) گفت: مهسا امینی کشته نشده است، او فوت کرد، اما جو سازی را شاهدیم که برخی رسانه های غربی در رابطه با تحولات ایران ایجاد کردند، این جو سازی بی اساس و مغالطه آمیز است در حالی که همه می بینند حقوق ملت ایران، توسط این قدرت های غربی پایمال شده است.

وی که برای رایزنی های سیاسی میان دو کشور ایران و هند به هند سفر کرده است، اظهار داشت: قدرت های غربی در مورد مردم افغانستان، فلسطین یا یمن صحبت نمی کنند.

آنها این اقدامات را محکوم یا از آن اعلام برائت نمی کنند، قاتلان واقعی این مردم چه کسانی هستند؟ باقری که روز چهارشنبه با سوبرانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند دیدار و درباره همکاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: واکنش غربی ها به اعتراضات ایران، فضاسازی مغالطه آمیز است

باقری: واکنش غربی ها به اعتراضات ایران، فضاسازی مغالطه آمیز است