مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 22:402022-11-24ورزشي

پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در خانه


تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور موفق به کسب پیروزی مقابل نماینده گیلان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های میلاد تبریز و نماینده گیلان در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور از ساعت 14 روز پنجشنبه 3 آذرماه در آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با برتری 4 بر یک حریف خود را بدرقه کرده و کماکان صدرنشین باقی بماند.

در نخستین دیدار یک نفره، رومینا تاجیک از میلاد تبریز با نتیجه 2 بر صفر، عارفه تیغ نورد از نماینده گیلان را از پیش رو برداشت.

در بازی دوم یک نفره نیز، یگانه کرمانی از میلاد تبریز توانست در طول سه ست، با نتیجه 2 بر یک شفق کاظم پور از نماینده گیلان را شکست دهد.

اما در نخستین دیدار دو نفره، رومینا تاجیک و نسیم صفایی از میلاد تبریز به مصاف شفق کاظم پور و ماهدیس غلامی رفتند و موفق شدند با برتری 2 بر صفر پیروز میدان شوند.

در بازی دو نفره دوم نیز، کیانا هاشمی و آیسان زارعی از میلاد تبریز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب مریم قنبری و مهسا نوع بشری از نماینده گیلان شدند.

و در دیدار یک نفره سوم، کیانا هاشمی از میلاد تبریز در برابر ماهدیس غلامی از نماینده گیلان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در خانه

پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در خانه