مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 22:152022-11-24سياسي

همه تیک تاک های دشمن علیه جمهوری اسلامی ناموفق بود


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز دشمن همه تاک تیک های خود را علیه کشور ما اجرا کرد اما نتوانست در هیچ کدام موفق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حسن حکمتیان در جمع مردم دهدشت با بیان این که امروز در جنگ ترکیبی از طرف نظام سلطه قرار گرفته ایم اظهار کرد: دشمن طی 43 سال انواع فتنه را بر علیه جمهوری اسلامی اجرا کرد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: حضرت امام خمینی(ه) در ردای پیامبر آمد و مسیر انقلاب را ریل گذاری کرد و قطار انقلاب را به حرکت در آورد.

وی بیان کرد: انقلاب به ثمر نشست و ملت ایران از ظلمات به وادی نور هدایت شدند و بر قله های افتخار ندای استقلال، آزادی و عزت را سر دادیم.

حکمتیان گفت: وقتی نظام سلطه دید شعار ما استقلال آزادی است از همان روزهای اول شروع به علیه توطئه و دسیسه علیه نظام کرد و عده ای هم در دام دشمن افتادند و بر علیه امام زاویه گرفتند و شخصیت های مهم کشور را ترور کردند.

وی افزود: 17 هزار شهید ترور دادیم و این ترورها همچنان ادامه دارد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد  گفت: دشمن، دشمن است فقط تاک تیک آن عوض شده است.

حکمتیان هدف امروز دشمن را تجزیه ایران عنوان و با بیان این که گروهک های تروریستی تسلیح و آموزش دیده ماموریت های است که جان خود را تقدیم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تیک تاک های دشمن علیه جمهوری اسلامی ناموفق بود

همه تیک تاک های دشمن علیه جمهوری اسلامی ناموفق بود