مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:552022-11-24حوادث

کشف محموله موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف بیش از 24 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک این استان با پلیس کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فراجا استان سمنان، سرهنگ سیدامیرحسین موسوی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: در پی اقدامات شبانه روزی و بی وقفه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال محموله ای از مواد مخدر را از شرق کشور به استان هرمزگان دارند.

وی به هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و هدایت لحظه به لحظه مأموران برای دستگیری و کشف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: سرانجام یک دستگاه پراید در یکی از محورهای شهرستان منوجان شناسایی کردند و به محض توقف توسط مأموران، راننده آن با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، متواری می شود.

موسوی اضافه کرد: پس از توقیف خودرو، در بازرسی از آن 24 کیلو و 200 گرم تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه تحقیقات در راستای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از فعالیت های مجرمانه آنان در به انحطاط کشیدن جوانان، با جدیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان

کشف محموله موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان