مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:002022-11-24سياسي

دشمن تمام ظرفیت خود را در اغتشاشات به کار گرفت/ مردم نشان دادند پای انقلاب مانده اند


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن نمونه آشوب های اخیر را در سایر کشورها تجربه کرده و تصور می کرد در ایران نیز به نتیجه می رسد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، محمدباقر ذوالقدر عصر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش گیان با بیان اینکه دشمن می خواهد با دروغ و وارونه نشان دادن حقایق مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند اظهار کرد: دشمنان با اعمال فشارهای مختلف قصد دارند ملت ایران را تسلیم کنند اما ما نه تنها تسلیم نخواهیم شد که روز به روز بر پیشرفت های خیره کننده خود می افزاییم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است افزود: آمریکا که در همه تحرکات خود دچار بن بست شده برای برون رفت از این وضعیت بغرنج به توطئه های جدیدی دست می زند که آنچه امروز در کشور می بینیم یکی از محل های بروز این دشمنی هاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نظام سلطه برای ایجاد آشوب های اخیر مدت ها پیش برنامه ریزی کرده بود گفت: به لطف خدا و بصیرت مردم دشمن قطعا در این زمینه نیز شکست را تجربه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن نمونه این آشوب ها را در سایر کشورها تجربه کرده و تصور می کرد در ایران نیز به نتیجه می رسد افزود: آمریکا تمام ظرفیت های رسانه ای خود را در اغتشاشات اخیر به کار گرفت تا به نظام ضربه بزند اما مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تمام ظرفیت خود را در اغتشاشات به کار گرفت/ مردم نشان دادند پای انقلاب مانده اند

دشمن تمام ظرفیت خود را در اغتشاشات به کار گرفت/ مردم نشان دادند پای انقلاب مانده اند