مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:002022-11-24سياسي

به وضعیت معترضان در خیابان های آلمان متمرکز شوید


نماینده ایران در شورای حقوق بشر خطاب به وزیر خارجه رژیم آلمان گفت: به وضعیت معترضان در خیابان های آلمان متمرکز شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل 9 ساله، در 9 شهر توسط تروریست ها و اغتشاشگران شهید یا مجروح شدند که این امر موید ماهیت خشونت آمیز این اعتراضات به اصطلاح صلح آمیز است.

نماینده کشورمان در خصوص رویکرد کشورمان در برخورد با اغتشاشات گفت: با وجود حجم خشونت ها و اغتشاشات، ایران سیاست عدم استفاده از نیروی کشنده را برای مقابله با شورش ها و تجمعات غیرقانونی برای حفاظت از جان شهروندان و جلوگیری از تلفات در پیش گرفته است.

در 23 آبان دستوری از سوی وزیر کشور مبنی بر تشکیل کمیته تحقیق و تفحص مرکب از نمایندگان بخش های دولتی و غیردولتی با رعایت اصل بی طرفی و استقلال برای شناسایی خسارات جسمی و مالی وارده به شهروندان صادر شده است.

نماینده کشورمان سازوکار پیشنهادی در قطعنامه آلمان را قویا رد کرد و اظهار داشت: در حالی که ایران سیاست پاسخگویی را در پیش گرفته است، هیچ سازوکار جدیدی را که ناکامی اش در انجام مامویتش از هم اکنون قابل پیش بینی است، به رسمیت نمی شناسد و از کشورهای عضو شورای حقوق بشر می خواهد که با اتخاذ سیاستی مستقل و مخالفت با استفاده ابزاری از سازوکارهای بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وضعیت معترضان در خیابان های آلمان متمرکز شوید

به وضعیت معترضان در خیابان های آلمان متمرکز شوید