مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 19:402022-11-24سياسي

توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه خراسان جنوبی


فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: هزار و 100 بسته معیشتی در چهاردهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه خراسان جنوبی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی امروز در مرحله چهاردهم رزمایش کمک های مومنانه استان اظهار داشت: یکی از اهدافی که در سپاه دنبال میشود تشکیل گروه های جهادی است که به محرومین و مستضعفین کمک می کنند.

سردار مهدوی افزود: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در همین راستا تشکیل شده که علاوه بر حفظ امنیت و صیانت از مرزها، نقاط آسیب پذیر را در چهار شهرستان منطقه خدمت خود احصا و برای رفع آن تلاش میکنند.

وی گفت: از زمان آغاز رزمایش کمک های مومنانه تاکنون  160 هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب پذیر و نیازمند به ویژه در مناطق دورافتاده توزیع شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری هم گفت: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در کنار مأموریت های مختلف خود، محرومیت زدایی را در دستور کار خود دارد.

سرهنگ رضایی افزود: در این مرحله هزار و 100 بسته معیشتی به ارزش 600 میلیون تومان برای مردم یاری و محرومیت زدایی توزیع خواهیم کرد.

وی گفت: تاکنون 38 هزار بسته معیشتی، 17 بند خاکی و سنگ و ملاتی، اجرای 12 کیلومتر خط انتقال آب، ساخت 70 واحد مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه خراسان جنوبی

توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه خراسان جنوبی