مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 19:202022-11-24سياسي

همزمان با هفته بسیج؛ مزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد


مزار شهدای شهرستان ورامین همزمان با هفته بسیج با حضور مسئولان ، بسیجیان ، نیروی های نظامی و انتظامی در گلزار شهدای حسین رضا گلباران شد.

- ایسنا/تهران مزار شهدای شهرستان ورامین همزمان با هفته بسیج با حضور مسئولان ، بسیجیان ، نیروی های نظامی و انتظامی در گلزار شهدای حسین رضا گلباران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ عصر پنج شنبه 3 آذر ماه و همزمان با هفته بسیج آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دوران دفاع مقدس با حضور امام جمعه ، معاون استاندار تهران ، فرماندار ویژه ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، فرمانده نیروی انتظامی ، معاون سیاسی فرماندار ، شهردار ، دادستان و جمعی از پیشکسوتان بسیج و مسؤولان شهری و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای حسین رضا برگزار شد.

سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین طی سخنانی گفت: بسیج از همان ابتدا ثابت کرد که مدافع انقلاب اسلامی است و در مراحل مختلف این مهم را ثابت کرده است و گواه این مطلب تقدیم شهیدان و جانبازان و ایثارگری های این عزیزان است.

وی افزود: در فتنه اخیر نیز علیرغم توطئه های دشمنان بسیج سربلند بیرون آمد و تقدیم شهدای مدافع امنیت بدون هیچ چشمداشتی نشان از ایمان و اراده بسیج در صحنه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته بسیج؛ مزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد

همزمان با هفته بسیج؛ مزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد