مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:202022-11-24اقتصادي

طرح «مداخلات خانواده محور» به صورت پایلوت در اردبیل اجرا می شود


طرح «مداخلات خانواده محور» با هدف کنترل و کاهش خشونت خانگی به صورت پایلوت در اردبیل و 4 استان دیگر اجرا می شود.

- اردبیل-موسس خانه امن استان اردبیل گفت: طرح مداخلات خانواده محور با هدف کنترل و کاهش خشونت خانگی به صورت پایلوت در اردبیل و 4 استان دیگر اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز طلوعی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روز جهانی منع خشونت علیه زنان با بیان اینکه خشونت خانگی یکی از علل شایع صدمه جسمی و ترومای روانی به زنان و کودکان است، اظهار کرد: طرح مداخلات خانواده محور با هدف کنترل و کاهش خشونت خانگی به صورت پایلوت در اردبیل و 4 استان دیگر اجرا می شود که در این طرح پس از غربالگری 200 پرونده، 30 پرونده زوجین دارای اختلافات خانوادگی و خشونت خانگی پذیرش شدند.

وی به بازگشت به زندگی بیش از 60 درصد مراجعین با اقدامات مشاور و مددکار طرح با ارتقای مهارت های ارتباطی افزود: فعالیت های انجام گرفته طی مدت مورد تأیید دادگستری و شورای حل اختلاف استان بوده و منجر به پیشگیری از پرونده های قضایی در این زمینه در استان اردبیل شده است.

مؤسس خانه امن استان اردبیل گفت: خانه امن با پذیرش و حمایت از زنان و کودکان مورد خشونت در خانواده توانسته ضمن تحکیم بنیان خانواده ها از میزان خشونت در خانواده های آسیب پذیر نیز بکاهد و امیدواریم با بازگشایی رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مداخلات خانواده محور» به صورت پایلوت در اردبیل اجرا می شود

طرح «مداخلات خانواده محور» به صورت پایلوت در اردبیل اجرا می شود