مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:052022-11-24سياسي

21شاخه گل تقدیم به پدری که جوان 21 ساله خود را فدا کرد


«آرمان عزیز ما» 21 سال داشت؛ مجری گفت «21 نفر از دانشجویان برای گل دادن به پدر آرمان.

»، هنوز جمله تمام نشده بود که آرمان ها پشت سن صف کشیدند تا به این شیرمرد بگویند آرمانت رفت اما نمی گذاریم آرمان هایمان به باد رود و این اند جوانان «سید علی».

-   ابوذر روحی از رفیق شهید خود، حاج ابراهیم همت صحبت می کند و قول می دهد سرود بعدی خود را به عشق رفیقش بخواند وسپس از حماسه اصفهانی ها سخنی به میان آورد.

اما نقطه اوج مراسم، سر دادن فریاد حیدر حیدر بود، همان شعاری که این روزها مشت محکمی بر دهان اغیار زده و داغ سنگینی بر دل آن ها گذاشته است.

    نوبت به علامت سؤال مراسم می رسد! مهمان ویژه ای که در پوستر برنامه هم به جای نام او علامت سؤال بود و قبل از شروع مراسم، وقتی در جمع دانشجویان نشسته بودم هر کدام از حدس خود سخن می گفتند؛ یکی می گفت آقای سخنگوی دولت، دیگری می گفت رییس جمهور و کناری اش می گفت سردار سلامی.

قبل از ورود مهمان ویژه، کلیپی از آنچه که باعث تمایز ایرانِ عزیز نسبت به دیگر کشورها شده پخش می شود و دانشجویان با شوق اما تعجب به دستاورهای موشکی نگاه می کنند و مجری از جوانی صحبت می کند که به عنوان فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه مشغول به فعالیت است و نام سردار جعفرآبادی را می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21شاخه گل تقدیم به پدری که جوان 21 ساله خود را فدا کرد

21شاخه گل تقدیم به پدری که جوان 21 ساله خود را فدا کرد