مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:052022-11-24اقتصادي

ساخت 1159 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از ساخت 1159 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی بیک مداح گفت: در حال حاضر یک هزار و 159 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان در قالب هشت پروژه با پیشرفت فیزیکی مطلوب در دست ساخت است.

وی از ساخت افزون بر هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان خبر داد و اظهار داشت: سراوان از جمله شهرستان های استان است که بنیاد مسکن ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در آنها در دستور کار قرار داده است، به طوری که در حال حاضر پنج پروژه نهضت ملی در این شهرستان شامل 978 واحد در شهر سراوان، 2 پروژه با 146 واحد در شهر محمدی و یک پروژه در سیرکان این شهرستان با 35 واحد در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان در سطح 43 هکتار اراضی که از سوی راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است در حال احداث است، گفت: در برخی نقاط این شهرستان نظیر روستاهای زیارت، ولو و دشتوک که اراضی به روستاییان گرامی واگذار شده است، شاهد پیشرفت فیزیکی افزون بر 60 درصد این طرح هستیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز مرحله جدید ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان، تاکنون بیش از 15 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1159 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان

ساخت 1159 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان