مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:452022-11-24سياسي

خدمات بسیجیان مصداق بارز ایثار و از خودگذشتی است


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خدمات بسیجیان را مصداق بارز ایثار و از خودگذشتی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود.

وی بهترین تعریف و تمجید از بسیج را آیه قرآنی وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (ما می خواستیم بر مستضعفین زمین منّت گذاریم و آن ها را پیشوایان و وارثین زمین قرار دهیم) بیان کرد که بسیجیان مصداق همین آیه هستند و در زمان های مختلف و گرفتاری ها به داد مردم رسیده اند.

چشمی با اشاره به رشادت های بسیجیان در دوران همه گیری کرونا ، گفت: در کرونا که یک موضوع نوپدید و پیچیده در حوزه بیولوژیک بود و همه کشورها را غافلگیر کرد، بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان و با وجود انواع تحریم ها، ورود پیدا کرد و به اذعان سازمان بهداشت جهانی، ایران در این رابطه بهترین مدیریت را داشت.

وی با اشاره به حضور بسیجیان دانشگاهی در میادین مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن در زمینه اقدامات بهداشتی و درمانی، اظهار داشت: گروه های جهادی هم اکنون در بسیاری از نقاط محروم و روستایی کشور در حال انجام وظایف و ارائه خدمات رایگان هستند.

چشمی یادآور شد: به فرموده مقام رهبری بسیج نمایشگاه ایثار است و خدمات گسترده ای که بسیجیان تاکنون انجام داده اند مصداق همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بسیجیان مصداق بارز ایثار و از خودگذشتی است

خدمات بسیجیان مصداق بارز ایثار و از خودگذشتی است