مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:402022-11-24اجتماعي

احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی صادر شد


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: احکام کارگزینی ترمیم حقوق و رتبه آموزشیار معلم برای اکثریت مطلق معلمان شاغل مشمول رتبه بندی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا صیادی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرآیند صدور احکام رتبه یک، تقریباً برای همه همکاران شاغل مشمول رتبه بندی صادر شده و صدور احکام اندک باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به انجام مراحل مختلف تعیین رتبه معلمان در سامانه رتبه بندی و ارزیابی مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان حرفه ای و کارگروه های مربوطه و در نهایت هیأت های ممیزی، امیدواریم طی ماه های آینده، رتبه واقعی معلمان استان مشخص و احکام کارگزینی مربوطه صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تشریح کرد: با توجه به تلاش های شبانه روزی همکاران استان و نواحی و مناطق، عملکرد آذربایجان شرقی در فرایند صدور احکام رتبه بندی جزو استان های پیشتاز است.

وی درباره احکام بازنشستگان نیز گفت: برای همکاران عزیز بازنشسته بعد از 31 شهریور 1400، فعلاً حکمی صادر نشده است و در آذر ماه، این مهم نیز میسر خواهد شد.

صیادی اضافه کرد: در خصوص همکاران انتقالی موقت و دائم با توجه به نیاز تبادل فایل انتقالی بین مناطق مبدا و مقصد قسمت اعظم کار انجام شده است و در مواردی اندک باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی صادر شد

احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی صادر شد