مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:252022-11-24سياسي

راه اندازی 13 خانه خلاق در استان های کشور


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 13 خانه خلاق تحت عنوان گنج شاهد در استان های کشور ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم رویدادهای استارتاپی را نیز با کمک این خانه ها برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست صمیمی تشکل ها، کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر استان قزوین که بعد از ظهر پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: خانواده ایثارگران در عرصه های مختلف برای این کشور افتخار افریده و نخبگان زیادی در میان آنها داریم.

وی افزود: بیش از 300 هزار نفر از خانواده های ایثارگر در کشور جویای کار هستند و باید تلاش کنیم تا با هدایت این افراد به سمت کارآفرینی مشکل اشتغال آنها را حل کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: اشتغال از طریق خوداشتغالی خرد در کشور شکست خورده و باید تلاش کنیم تا با استفاده از افراد توانمند در حوزه کارآفرینی زمینه اشتغال دیگران را فراهم کنیم.

وی از حمایت مالی از افراد دارای نقشه کسب و کار خبر داد و تاکید کرد: برای تبدیل ایده ها به پروژه های اقتصادی حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از خانه های خلاق در استان ها حمایت می کنیم، عنوان کرد: 13 خانه خلاق تحت عنوان گنج شاهد در استان های کشور ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم رویدادهای استارتاپی را نیز برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 13 خانه خلاق در استان های کشور

راه اندازی 13 خانه خلاق در استان های کشور