مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:202022-11-24بين الملل

سیاست تزویر؛ حمایت ها و مخالفت ها


شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی کشورها انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز (پنج شنبه) تحت فشارهای آلمان و ایسلند نشست ویژه ای را برای بررسی آن چه برخورد خشونت آمیز با اعتراضات در دو ماه گذشته در ایران عنوان شده است در ژنو برگزار کرد که هدف اصلی آن اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وزیر امورخارجه آلمان پیش از آغاز این نشست با انتشار بیانیه ای ادعاهای خصمانه خود علیه ایران در رابطه با ناآرامی های اخیر در ایران را مطرح و تاکید کرد که رای هر یک از شرکت کنندگان برای تصویب قطعنامه ای علیه ایران حائز اهمیت است.

افرادی از جمله جاوید رحمان و نمایندگان کشورهایی از حمله نیوزلند، مولداوی، مالت، پرو، آلبانی نیز با ادعای حمایت از مردم ایران نیز از مقام های جمهوری اسلامی توقف صدور حکم اعدام برای برخی دستگیر شدگان اخیر در ایران را خواستار شدند.

نیز در نشست ویژه شورای حقوق بشر گفت: ادعاها و دلسوزی های آلمان که تامین کننده سلاح های شیمیایی برای رژیم صدام جهت استفاده علیه مردم ایران بوده و موجب شهادت و مجروحیت بیش از 100 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست تزویر؛ حمایت ها و مخالفت ها

سیاست تزویر؛ حمایت ها و مخالفت ها