مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:152022-11-24سياسي

یک سوم پرونده های کیفری در اردبیل مربوط به خشونت است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: یک سوم پرونده های کیفری اردبیل مربوط به پرونده های درگیری، نزاع و خشونت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روز جهانی منع خشونت علیه زنان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی یک پدیده جهانی در حال گسترش است، اظهار کرد: یک سوم پرونده های کیفری اردبیل مربوط به جرایم مربوط به رفتارهای خشن و خشونت است که ضعف مهارت های گفتاری و رفتاری اصلی ترین علل و عوامل بروز خشونت در استان محسوب می شود و هم اکنون این موضوع یک تهدید جدی برای ما است.

وی افزود: جرایم مرتبط با خشونت از جمله ضرب و شتم، توهین و نزاع جمعی در صدر 10 جرم کیفری اولویت دار استان قرار گرفته است که اینگونه جرایم، آسیب های اجتماعی قابل توجهی را به دنبال دارد و نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و ارائه راهکارهای لازم است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: پایین بودن سطح نشاط جامعه، اعتیاد، ضعف اعتقادات دینی و مذهبی، بسته بودن فضای گفت وگو، مصرف مشروبات الکلی از جمله عوامل افزایش خشونت در استان به شمار می رود همچنین براساس بررسی های انجام شده در 2 سال گذشته، اردبیل در صدر رتبه های تجمل گرایی قرار داشت که اکثر پرونده های طلاق در دادگاه مربوط به همین موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم پرونده های کیفری در اردبیل مربوط به خشونت است

یک سوم پرونده های کیفری در اردبیل مربوط به خشونت است