مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:012022-11-24سياسي

سردار نقدی: تبلیغات دروغین رسانه ای آخرین امید دشمن برای ضربه زدن به ایران قوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یادواره شهدای رسانه کشور و مازندران به مناسبت هفته اقدام کرده است، اما کشور در همان زمینه قوی شد، افزود: دشمن یک محاصره علمی برای ایران درست کرد، اما امروزه رتبه علمی ایران به جایی رسیده است که طبق آمار خود رسانه های غربی ایران ازرتبه 53 علمی به رتبه 15 رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه شدیدترین تحریم های اقتصادی علیه ایران اعمال شد که به اعتراف سیاستمداران آمریکایی و اروپایی در تاریخ سابقه ندارد، گفت: امروزه اقتصاد ایران در حال پالایش است و با این جراحی اقتصادی علیرغم وجود برخی مشکلات زمینه را برای یک جهش اقتصادی فراهم کرده است.

امروزه ایران بزرگترین پالایشگاه غرب آسیا را بومی سازی کرده است.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به ناتوانی نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی و اجتماعی دشمنان تاکید کرد: دشمنان امروز فقط به تبلیغات دروغین رسانه ای روی آوردند و به آن امید دارند تا بلکه بتوانند جلوی رشد و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند و  شکست ها و ناکامی ها خود را جبران کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تصریح براینکه دشمن در فضای حقیقی در مقابل ایران شکست خورده است و به فضای مجازی پناه آورده و به تبلیغات دروغین رسانه ای امید بسته است، گفت: باید با جهاد تبیین محاصره تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: تبلیغات دروغین رسانه ای آخرین امید دشمن برای ضربه زدن به ایران قوی است

سردار نقدی: تبلیغات دروغین رسانه ای آخرین امید دشمن برای ضربه زدن به ایران قوی است