مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-24سياسي

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران


همزمان با برگزاری یادواره 230 شهید رسانه کشور و 25 شهید رسانه مازندران و با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسین احمدی دبیر چهارمین ایرانی - اسلامی، کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی و مازندران شناسی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار تولیدی خود را از اول دی ماه 1400 لغایت 20 آذرماه 1401 به سامانه جشنواره به آدرس http://basijrasaneh.

ir ارسال کنند، گفت: هر خبرنگار می تواند در دو بخش و در هر بخش 3 اثر ارسال کند .

دبیر چهارمین جشنواره ابوذر مازندران با اشاره به اینکه کیفی سازی تولید محتوای رسانه ها، هدف اصلی جشنواره ابوذر است، افزود: به دلیل اهمیت موضوع داوری و بالابردن کیفیت جشنواره، درصدد هستیم همچون جشنواره قبلی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد از داوران خُبره و توانمند ملی در داوری آثار استفاده کنیم.

احمدی کیفیت آثار را بر کمیت آن ارجح دانست و از خبرنگاران خواست با تولید آثار کیفی در جهت پویایی جشنواره تلاش کنند تا در نهایت آثار ارزنده ای برای اختتامیه جشنواره کشوری ابوذر ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران