مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-24سياسي

سردار سلیمانی: دشمن با حملات سپاه متحمل تلفات سنگین شده است


رییس سازمان بسیج با بیان اینکه با اقدام سپاه مراکز توطئه در شمال عراق با دقت منهدم شد، گفت: دشمن هم در اقلیم کردستان عراق و هم در سرزمین های اشغالی و سایر نقاطی که حضور داشت متحمل تلفات سنگین شد و توطئه او با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار کلمه طیبه الهی و یادگار امام راحل است، اظهار کرد: ما بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب در پایان سال 99 که فرمان اعتلای بسیج را ابلاغ فرمودند برای باز سازماندهی و باز آرایی بسیج در گام دوم انقلاب تحول و اقدام جدیدی را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه تحول در بسیج با گفتمان سازی در سطح استان ها و تدوین برنامه 5 ساله اول آغاز شده است، افزود: امسال اولین سال اجرای 5 ساله اول است و در این مدت رویکردی که اتخاذ شده مورد استقبال مردم و بسیجیان قرار گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تلاش بسیج بر این است که برای تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تکثیر الگوی جمهوری اسلامی و برای تمدن سازی تلاش کند، گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مردم باید در همه امور سالار خودشان باشند از این رو رویکردهایی که در بسیج اتخاذ شده در بعد فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، دفاع و امنیت، مردم پایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: دشمن با حملات سپاه متحمل تلفات سنگین شده است

سردار سلیمانی: دشمن با حملات سپاه متحمل تلفات سنگین شده است