مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-24سياسي

برگزاری یادواره 23 شهید رسانه کشور در مازندران / اهمیت کار رسانه در دنیای امروز


یادواره 230 شهید رسانه و 25 شهید مازندران از دقایق پیش در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درحال برگزاری است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری یادواره 230 شهید رسانه و 25 شهید مازندران دقایق پیش در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

سومین یادواره شهدای رسانه، امروز در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران،  حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و خانواده شهدای رسانه و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

*اهمیت رسانه بیش از هر زمانی محسوس است حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این همایش با بیان اینکه میزبانی از یادواره شهدای رسانه مایه افتخار است، اظهار کرد: اهمیت کار رسانه امروز بیشتر از هر زمانی محسوس است.

وی با اعلام اینکه خون شهدا برای حفظ نظام ساری و جاری است، بیان کرد: شهدا صداهای دیگری غیر از صداهای که ما می شنویم را می شنوند و سپری کردن دوران فعلی را همه شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 23 شهید رسانه کشور در مازندران / اهمیت کار رسانه در دنیای امروز

برگزاری یادواره 23 شهید رسانه کشور در مازندران / اهمیت کار رسانه در دنیای امروز