مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-24اقتصادي

رونق معاملات ETF در دومین ماه پاییز/فرابورس بزرگ تر شد


ارزش 897 هزار میلیارد تومانی معاملات آبان ماه فرابورس، رشد 160 درصدی این متغیر را نسبت به سال گذشته نشان می دهد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرابورس ایران، آبان ماه با رونق معاملات فرابورس ایران و افزایش بازدهی شاخص همراه بود، به نحوی که به دنبال رشد 3.

7 درصدی آیفکس، بازارهای فرابورس در دومین ماه فصل پاییز شاهد دادوستد بالغ بر 105 میلیارد ورقه انواع دارایی مالی به ارزش نزدیک به 897 هزار میلیارد تومان بودند.

در این ماه معاملات صندوق های قابل معامله رشد 44 درصدی نسبت به مهرماه را تجربه کرد به نحوی که به دنبال معامله حدود 31 میلیارد واحد سرمایه گذاری، ارزش معاملات ETF ها به 34 هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش 897 هزار میلیارد تومانی معاملات آبان ماه فرابورس، رشد 160 درصدی این متغیر را نسبت به آبان سال گذشته نشان می دهد و از طرف دیگر حجم 105 میلیارد برگه ای معاملات در 22 روز معاملاتی این ماه نیز از افزایش 109 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت داشت.

افزایش میانگین معاملات سهام نگاهی به روند معاملات سهام در ماهی که گذشت نشان می دهد میانگین ارزش و حجم این معاملات نسبت به مهرماه با نیز رشد روبه رو بوده است به شکلی که طی این مدت به طور میانگین روزانه بیش از 2 میلیارد و 970 میلیون برگه سهم به ارزشی بالغ بر یک هزار و 122 میلیارد تومان در این بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق معاملات ETF در دومین ماه پاییز/فرابورس بزرگ تر شد

رونق معاملات ETF در دومین ماه پاییز/فرابورس بزرگ تر شد