مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 15:262022-11-24سياسي

قاضی زاده هاشمی: ماده 74 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین پایتخت تمدن ساز کشور پس از اسلام است که توسط ملی این گزارشات تدوین می شود و از دبیرخانه شورای عالی و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت می خواهیم این گزارش را برای سال آینده تنظیم و ارسال کند.

  2306 ایثارگر در استان قزوین در اولویت اول تأمین مسکن هستند معاون رییس جمهور با اشاره به ایثارگرانی که فاقد مسکن هستند، گفت: 4 هزار و 583 نفر برای مسکن در استان قزوین ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 306 نفر فاقد مسکن و در اولویت اول هستند و هیچگونه خدمات مسکن و زمین دریافت نکرده اند، 2 هزار و 277 نیز در گذشته تسهیلات مسکن دریافت کرده اند و در حال حاضر فاقد مسکن هستند.

در دوره گذشته تفاهم نامه ای با استانداری قزوین برای تأمین هزار و 500 واحد مسکن امضا شد که تنها در مورد 136 ایثارگر اقدام شده است.

وی افزود: ما طبق قانون وظیفه داریم بر اساس الگو به ایثارگران مسکن واگذار کنیم و این موضوع باید شهرستان به شهرستان دنبال شود.

در استان یزد با تدابیر انجام شده، این موضوع 100 درصد اتفاق افتاده است و امیدواریم این کار انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: ماده 74 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرایی می شود

قاضی زاده هاشمی: ماده 74 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرایی می شود