مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-24حوادث

دستگیری محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در محمودآباد


فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 2 نفر از عاملان و محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در آن شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمود حسین زاده در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با استفاده از فضای مجازی سعی در به انحراف کشاندن اعتراضات قانونی مردم بودند و با انتشار پست های تحریک آمیز مردم را به اغتشاش ترغیب می کردند که موضوع دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، توانستند 2 نفر از عاملان و محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در فضای مجازی را شناسایی کنند.

  فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: این افراد با انتشار فراخوان در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، مبنی بر شرکت در تجمعات و توهین به مقامات، سعی در ایجاد بلوا و به انحراف کشاندن تجمعات قانونی مردم بودند که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شددند .

  حسین زاده از معرفی متهمان به مرجع قضایی و بازداشت این فرد خبر داد و از شهروندان خواست: ضمن کنترل فرزندان خود از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی که از سوی معاندان نظام منتشر می شود خودداری کرده و در صورت هرگونه مشاهده موارد مشکوک مراتب را به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در محمودآباد

دستگیری محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در محمودآباد