مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:362022-11-24سياسي

سردار رفیعی آتانی: «ایران قوی» در ترسیم نقشه جدید قدرت دنیا نقش آفرین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در یازدهمین اجلاسیه مجمع جامع و کاملی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده، آغاز کرده است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این 43 سال با تمام توان در مقابل ما صف آرایی کرده اند و به باور خود می خواهند جمهوری اسلامی را از هدف های والایی که دارد به دور کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با برشمردن اهداف والای جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی ها و به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهداف والایی را تشریح و تبیین کرده است که می توان به دفاع از اسلام، دفاع از مظلوم، مبارزه با استکبار، کرامت بخشی به انسان، دفاع از استقلال کشور و توسعه علمی و فنی کشور اشاره کرد.

سردار رفیعی آتانی در ادامه گفت: اجلاسیه ها و فراخوان های بسیجیان در راستای تحقق اصل مهم توسعه علمی و فنی کشور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که ما می خواهیم قدرت را به دست بیاوریم، به واسطه آن حق خودمان را بگیریم و عقب ماندگی هایمان را در عرصه های مختلف جبران کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی های خود فرمودند که دشمن چشم دیدن پیشرفت کشور را ندارد و همه حوادث اخیر را جهت عقب ماندگی کشور در حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: «ایران قوی» در ترسیم نقشه جدید قدرت دنیا نقش آفرین است

سردار رفیعی آتانی: «ایران قوی» در ترسیم نقشه جدید قدرت دنیا نقش آفرین است