مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-24بين الملل

تاکید مقامات قرقیزستان و عربستان بر افزایش همکاری های دوجانبه


معاون اول نخست وزیر قرقیزستان در سومین نشست کمیته بین دولتی همکاری قرقیزستان و عربستان سعودی بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، عادل بیک قاسم علی اف معاون اول  نخست وزیر قرقیزستان که در رأس یک هیأت از مقامات عالی رتبه این کشور به ریاض سفر کرده در  سومین نشست کمیته بین دولتی همکاری قرقیزستان و عربستان سعودی شرکت کرد.

وی در این دیدار بر لزوم گسترش بیشتر همکاری های چندجانبه تأکید کرد و بر تلاش های مشترک برای توسعه روابط تجاری، سرمایه گذاری و فرهنگی توافق ایجاد گردد.

علی اف در این نشست از اولویت های دستور کار قرقیزستان-عربستان، افتتاح قریب الوقوع پروازهای منظم مستقیم بین دو کشور و ادامه پروژه های مشترک با صندوق توسعه عربستان خبر داد.

این مقام قرقیز همچنین از علاقه مندی بیشکک برای سازماندهی بازدید شرکت های تجاری بزرگ عربستان سعودی از جمهوری قرقیزستان خبر داد.

عبدالرحمن بن عبدالمحسن الفضلی وزیر محیط زیست، منابع آب و کشاورزی عربستان سعودی، رییس مشترک کمیته بین دولتی دو کشور نیز خاطرنشان کرد:  بیشکک و ریاض باید بر افزایش گردش مالی تجاری، کمک به برقراری ارتباط بین جوامع تجاری و رفع موانع روابط تجاری و اقتصادی تمرکز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقامات قرقیزستان و عربستان بر افزایش همکاری های دوجانبه

تاکید مقامات قرقیزستان و عربستان بر افزایش همکاری های دوجانبه